Förenkla ditt arbete med G Suite

Få e-post, videokonferenser, molnlagring och fildelning för företag. Det är alla verktyg ditt team behöver för att samarbeta och få mer gjort, tillsammans på en plats.

Samarbeta snabbare med G Suite for Teams.

Skapa dokument, få obegränsat lagringsutrymme i molnet och dela filer via dator, telefon och surfplatta på ett smidigt sätt

Fatta beslut snabbare, ansikte mot ansikte.

Samla hela teamet i rummet var de än är med problemfria HD-videokonferenser som du startar med ett klick.

Samarbeta var ni än är.

Jobba tillsammans i samma fil, samtidigt, på olika enheter. Ändringar sparas automatiskt i realtid – inga fler problem med versionskontroll eller med att skicka dokument fram och tillbaka med e-post.

Samla allt på ett ställe.

Lagra filer på en enda, säker, delad plats, där ditt team kan få tillgång till dem på olika enheter.

Hantera allt med central IT-administration.

Konfigurera enkelt säkerhetsinställningarna, lägg till eller ta bort användare och styr användaråtkomsten till företagsdata på enheter från en, central konsol.

Säkerhetskopiera Google suite.

Ett heltäckande skydd mot dataförlust. Backup av Gmail, Google Drive, Google Sites och nu även Team Drives med oändlig lagring och versionskontroll.

Spanning ägs av Dell vilket är skönt att veta när man hanterar backup av så känslig och viktig data.

Läs mer om G suite här.

Är du intresserad av dessa tjänster så kan du kontakta oss här